شما ممکن است برای دسترسی به این سایت از مرورگری امن در بالای سرور استفاده کنید. لطفا متن ها را فعال سازی کنید و این صفحه را مجدد بار کنید.
حالت قابل دسترس بیشتر را روشن نمایید
حالت قابل دسترس بیشتر را خاموش نمایید
از فرمان های روبان را صرفنظر کنید
به محتوای اصلی صرفنظر نمایید
غیر فعال کردن انگیزش ها
فعال کردن انگیزش ها
دنبال کردن
درباره بانک
معرفی بانک
تاریخچه بانک
بنیانگذار بانک
ساختار سازمانی
منشور اخلاقی
اخبار
بانک در رسانه ها
پیام مقام معظم رهبری
پیام مدیرعامل
اطلاعات مدیران
مدیرعامل و هیأت مدیره
معاونین مدیرعامل و مدیران امور
اطلاعات تماس با مدیران و ادارات کل
مدیریت شعب استانها
مدیریت شعب تهران
امور سهام
اطلاعیه ها و اخبار سهام
شفافیت مالی
پرتال سهامداران
سایر
منشور تطبیق
مقاله ها و گزارشها
استانداردهای شفافیت و انتشار اطلاعات
مقررات و بخشنامه های مبارزه با پولشویی
سرود بانک
تیزرهای تبلیغاتی
تصاویر برج سپهر
لوگوی بانک
آموزه ها و هشدارهای سایبری
مسئولیت اجتماعی
بانکداری الکترونیک
درگاه های بانکداری الکترونیک
اینترنت بانک سپهر
همراه بانک
همبانک(#719*)
تلفنبانک
درگاه پرداخت اینترنتی
شرایط و مقررات استفاده از بانکداری الکترونیک (ویژه اشخاص حقیقی)
شرایط و مقررات استفاده از بانکداری الکترونیک (ویژه اشخاص حقوقی و مشترک)
خدمات اینترنتی
مشاهده صورتحساب
محاسبه شبا
پرداخت قبوض
فروش شارژ سیم کارت اعتباری
واریز جمعی وجه شرکت ها
استعلام ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی
صورتحساب کارت اعتباری مرابحه عمومی
سامانه موج
کارت های بانکی
سپهر کارت
سپهر کارت خانواده
کارت اعتباری
کارت اعتباری همیاران سپهر
کارت هدیه
کارت مجازی مشتریان حقوقی
بن کارت
کارت خرید امن اینترنتی
پایانه های الکترونیک
کیوسک بانک
دستگاه خود پرداز
پایانه فروش
باجه الکترونیک شبانه روزی
خدمات بانکی
خدمات
ریالی
ارسال پیامک پیش از برگشت چک
صندوقهای اجارهای
فعال سازی حساب مشتریان
سامانه نوبت دهی خزانه زرین سپهر
ارزی
صدور تاییدیه حساب
سپرده های ارزی
خرید و فروش ارز
سود ارزی
سوئیفت
نرخ ارز
سپرده ها
ریالی
قرض الحسنه پس انداز
قرض الحسنه جاری
سرمایه گذاری بلند مدت
سرمایه گذاری کوتاه مدت
گواهی سپرده
محاسبه سود سپرده گنجینه سه
محاسبه سود سپرده ریالی
شرایط عمومی و اختصاصی افتتاح انواع حساب
ارزی
نرخ سود سپرده مدت دار ارزی
نرخ سود سپرده کوتاه مدت ارزی
تسهیلات و تعهدات
ریالی
مرابحه
قرض الحسنه
فروش اقساطی
مضاربه
جعاله
سلف
مشارکت مدنی
اجاره به شرط تملیک
صندوق توسعه ملی
ضمانت نامه
فرم های دریافت تسهیلات
تسهیلات و تعهدات
ارزی
تسهیلات اعطایی
فاینانس و ریفاینانس
ضمانت نامه
تنزیل اسناد و اعتبارات و بروات ارزی
سامانه تقاضای اینترنتی مشتریان ارزی
صندوق توسعه ملی
اطلاعات شعب
شعب داخل کشور
شعب خارج از کشور
ارتباط با ما
اداره کل روابط عمومی
ارتباط با مدیر عامل
ستاد خبری مرکز حراست
سامانه ی ثبت و رسیدگی به شکایات
نظرسنجی
نظرسنجی گرافیک وب سایت
پرسش های متداول
اینترنت بانک سپهر
باشگاه مشتریان
اپلیکیشن صاپ، همراه بانک و ریما
پیشخوان شمس
Detail
به نظر میرسد مرورگر شما فاقد JavaScript فعال است. لطفاً JavaScript را فعال کرده و دوباره کوشش کنید.
بانک صادرات ایران
هم اکنون انتخاب شده
تاریخچه
اخبار
بانک در رسانه ها
گزارش تصویری
پیام مدیر عامل
بنیانگذار بانک
مقاله ها و گزارش ها
فصلنامه ها
نشریه سپهر
مقاله ها
معرفی مدیران
ساختار سازمانی
منشور اخلاقی
پیام مقام معظم رهبری
افتخارات
لوگوی بانک
شرح وظایف بانک
استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات
تیزرهای تبلیغاتی
برج سپهر
سرود بانک
نظرخواهی ها
Pictures
111
Libraries
فصلنامه
Lists
مدیران ارشد
سایر مدیران
مدیریت شعب استانها
مدیریت شعب تهران
شعب داخلی
ادارات مرکزی
اخبار
payamhaye stratejic
Discussions
تازه
1401/08/29
قائممقام مدیرعامل بانک صادرات ایران:
ارائه خدمات بانکی متنوع و تقویت بخش واقعی اقتصاد اولویت بانک صادرات ایران است
اولویت بانک صادرات ایران ارائه خدمات به مردم و تقویت بخش واقعی اقتصاد است و این هدف از طریق هدایت صحیح نقدینگی به سمت تولید، رعایت بهداشت اعتباری و بهرهبردن از توانمندیهای بانک دنبال میشود.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در آئین افتتاحیه همایش تخصصی آموزشی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مدیریت شعب استانها و مناطق تهران این بانک، با بیان این مطلب، ضرورت جلب رضایت مشتریان بانک را خاطر نشان کرد و افزود: چرخش منابع در نظام بانکی و مالی کشور، بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیرات با اهمیتی دارد و با رعایت بهداشت اعتباری میتوان به کاهش مشکلات در بخشهای غیرواقعی اقتصاد کمک کرد. این موضوع برای بانک صادرات ایران به عنوان بانکی که در اقصی نقاط ایران شعبه دارد و خدمات مختلف به مردم ارائه میکند، حائز اهمیت است.
صدیق توجه به مشتریمداری را نیز از دیگر ویژگیهای بارز بانک صادرات ایران طی ٧٠ سال گذشته برشمرد و تاکید کرد: ارائه بهترین خدمات به مردم اولویت بانک است و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهد شد.
وی با اشاره به ارائه محصولات و طرحهای نوین برای ارتقای سهم از بازار بانک، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با طراحی خدمات متنوع و روزآمد، به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان و مردم است.
در این همایش دو روزه که در برج غدیر بانک صادرات ایران برگزار شد، معاون مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل، معاون مدیرکل و رئیس گروه بازرسی اداره کل مبارزه با پولشویی بانک مرکزی و همچنین عضو هیئتمدیره، مدیر امور بازرسی و تطبیق، رئیس، معاون و سربازرس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک صادرات ایران نیز طی سخنانی بر لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات بانک به مشتریان و تقویت سامانههای نظارتی و کنترل تاکید کردند.
بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٥ میلیون سپهرکارت فعال، سهم قابل توجهی از نقل و انتقال نقدینگی و تراکنشهای شبکه بانکی را در بستری امن به خود اختصاص داده است.
همچنین این بانک با داشتن بیش از ٥٢٠٠ دستگاه خودپرداز ثابت در سطح کشور، وجود بالغ بر صدها هزار پایانه فروشگاهی، استقبال فراوان اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکتها و سازمانها از اینترنت بانک، درگاههای IPG و میلیونها استفادهکننده از اپلیکیشن همراهبانک سهم قابل توجهی در ارائه خدمات به بیش از ٤٥ میلیون مشتری خود در داخل و خارج از کشور دارد.
در حال بارگذاری
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:
شماره تماس:
نظر:
*
کد امنیتی:
*
لطفا ایمیل وارد نمایید
لطفا ایمیل صحیح وارد نمایید
لطفا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید
لطفا شماره تلفن همراه خود را صحیح وارد نمایید